2012. július 6., péntek

DIY Challenge #3

Sziasztok!
Prológusként megemlíteném, h amennyiben ez a poszt kikerül, akkor megint roppant hálás vagyok Dia barátnőmnek, aki gyorsan közzé tette, mert a blogon az időzítés még mindig nem klappol, ellenben én szerda óta Gyomaendrődön pihenek a fősulis csapattal, asszem ott pedig nem nagyon fogunk netezni. Mármint telón lehet, de az én Xperiámon nem tudok a kezelőfelületen belül buherálni, tehát például vázlatok között lévő bejegyzést megjeleníteni. Bevezető monológ OFF. ;)


Ismét eltelt 2 hét és a "kreatív csapat" belevág a lecsóba (én mondjuk inkább a töltött káposztába, épp az hűl itthon) és bevallom, főzés közben raktam össze az e heti prodzsektem. 


Először "magyarázkodok", aztán pedig jő az áttrákcióóóóóó! ;)
Az előző kör publikálása óta minden nap agyalok, mit is szeretnék átvariálni, de neten kutakodni nem akartam. Valamiért nem visz rá a lélek, h beírjam a DIY mozaikszót vagy valami hasonlót. Azt szeretném megmutatni, hogy én mennyire vagyok leleményes, mik jutnak eszembe, magamtól. Szóval marad az agyalás és a variálás. A mostani "gyermek" sokkal gyorsabban létrejött a fogantatás után, hiszen minden volt hozzá itthon. De miről is beszélek?!


Tádááááám:


Előtte
natúr, Monique márkájú 12 éves papucs


Utána
:)
Vagyis hogyan dobjuk fel a 12 éve birtokunkba lévő egyszerű fekete tangapapucsunk?

Ezt a pacskert még gimi 3-ban választottam, egyrészt mert akkor a kiegészítőim szinte csak feketék voltak, illetve akkor épp egy fekete fürdőruhám volt (ami azóta se, de ez más kérdés). Roppant strapabíró darab, vagy 5 évig váltótársa se volt, nyártól kora őszig sokat jártam mindenfelé és nyaraláskor mindig ő volt a lábamon. (Felnéztem a sorozat mottó kollázsára, amin az Eiffel torony is látható és igen, Párizsban is volt már kétszer, mondom, h nagy utazó termékről van szó! ;))
Már vagy 3 éve nem vettem ilyen jellegű papucsot és mégis van itthon minimum fél tucat, tarkabarkák, egyszínűek, bőr is. Szegény elsőszülött pedig mellőzve van. Mármint volt, mert most már ragaszkodom hozzá és asszem Gyomára is őt viszem magammal. 

Rengeteg anyagot végigvettem, mit köthetnék rá a papucsra, amitől kis bolondos lenne. Sima szalagot, nah de annak a végét égetni kell, ettől függetlenül lebomolhat, nem jó. Meg annak szélessége is van. Skip. Hengeres kötelet. De ne legyen vastag. Annak is van vége, szintén foszlik, nem jó. Lufit! Nah de sima nem az igazi, fura a formája. Hengeres, ez az! Elbaktat a legközelebbi gyerekboltba (Sugár és Árkád, jön a sok(k): 100 db lufi 3800 forint. És lehet, h nem is mutat rajta jól, hagyjuk. Lufitéma mégsem szállt ki a fejemből, mert közben eszembe jutott, h majd a Lufinagykerben sokkal olcsóbb lesz az alapanyag, szóval hétfőn hívom őket, közlik, csak 3100. Oké, akkor tényleg hagyjuk, ennyiért veszek egy másik papucsot. De akkor mivel extrázzak?!? És ekkor ugrott be a Jysk-ben vásárolt hipiszupi vastag, lapos befőttesgumim, amit amúgy is sokszor használok. Boldogság. Hazarohan, papucs lemos (mégis nézzen már ki valahogy), alapanyagot aprít
(a kajához is, mert mindenre egy késő este van csak) és lőn a megnyugvás: baromi egyszerű DIY, de nekem eddig a kedvencem, rettentő cuki a végeredmény. 

1. Hozzávalók


- papucs (mely tanga/vietnámi/lábujjközös, más szinonimát nem ismerek rá, de ha valaki igen, kérem mindenképp ossza meg velem a kommenteknél, köszi! ;)) -ami lehet vadiúj, ezer éves, némileg kopott
- lapos befőttes gumi (Jyskben vettem a télen, asszem még volt lila-fekete és kék-fekete gombolyag is, én zöldbuzi vagyok, szóval egyértelmű, h ez jött velem haza. Asszem 590 volt. De elég nagy adag és jól bírja a fagyasztói létet is, szóval duplán ajánlom!)
- olló (bármilyen, nekem most a konyhai, Laco márkájú)

2. Előkészítés
Naná, h a hajszálat már csak a gépen láttam, BOCSI csajok!


Félbe vágjuk a befőttesgumi karikát, aztán rájövünk, h ez így még mindig túl hosszú. Azt is félbevágjuk, tehát végül negyedelünk. Én először keveset vágtam, mert fogalmam sem volt, mennyit kellene rábogozni, illetve abban sem voltam biztos, h egyáltalán jó ötlet-e. 


3. Maga a munkamenet
Az első felkötözését elfelejtettem megörökíteni :(

Ezután még rendezgettem, mert ekkor jöttem rá a koncepcióra (vagyis, h  a színek szabályosan váltakozzanak)


(Mely közben olykor újra visszalépünk a 2. ponthoz, vagyis újra gumit darabolunk.) Elkezdjük rácsomózni a pántra a gumidarabokat. Nyugodtan nyújtsuk picit, hiszen különben túl rövid "lógó farkincákat" kapunk, illetve egy gumiról beszélünk, tehát miért ne?! Figyeljünk oda, h egy ilyen szín, egy olyan. Mivel van egy második féle zöld, azt is belekombináljuk. Nekem nem ugyanolyan a két oldala, mert az egyik pánton a zöld az első, a másikon a fekete. Ha teljesen szimmetrikusan szeretnénk, csomózzuk úgy! ;)
4. Döntsük el, meddig akarjuk csicsázni. 


Én igazából csak középre szerettem volna, az egész begumizásához (még) nyuszi voltam. Illetve nincs is zöld fürdőruhám, talán ez is visszatartott. De nem kizárt, h folytatni fogom. Szóval ha végeztünk, jöjjön a másik pár! Törekedjünk arra, h ugyanúgy következzenek a színek, mint a prototípuson. ;)


5. Gyönyörködjünk benne és viseljük vidáman! 
ablakban napozik
:D

Rajtam.


(Mielőtt elcsomagoltam az utazáshoz, a pasi meglátta az ajtóban, felnevetett, h mik ezek a kis gumiszálak a papucson, megint ügyeskedtél? Erre én: Gáz szerinted? Mire ő (aki véletlenül sem próbál meg csak úgy jófejkedni, belemondja a zord igazságot az arcomba, vannak is ebből nézeteltérések): Nem, vicces! Jópofák a gumiszálak rajta.:) Szóval az első teszten átment, hurrá! (NEm is gondoltam, h ilyen gyorsan észreveszi:))

Köszönöm, h e héten is velem tartottatok, mindenképp nézzetek át a többi lányhoz, náluk sokkal különlegesebb tippeket lelhettek! ;)

Vasárnap este jelentkezek, addig is szép hétvégét, jó pihit mindenkinek! 

5 megjegyzés:

  1. Nekem miért nem jutnak ilyesmik eszembe? A legjobban az tetszik benne, hogy egy basic fekete papucsot, ha az ember túl morózusnak tart egy nyári ruhához, vagy színes sorthoz, akkor ezzel a technikával pikk-pakk feldobhatja és ha más szín kell, akkor 2 perc alatt fel lehet tenni más színű gumiszalagokat is.

    VálaszTörlés
  2. pofonegyszerű és milyen mutatós! nagyon bejön:)

    VálaszTörlés
  3. juhé, csak posztolódott, bocsi a csúszásért. két hét múlva igyekszem nem távol lenni. ;)
    köszi lyányok, én is meglepődtem az eredményen, imádnivaló, olyan kis bohó darab.

    jah és igazad van Calo(z), meg akartam én is említeni, h könnyen variálható technika ez, ez bónusz piros pont. :)

    VálaszTörlés
  4. szia!!!nagyon tetszik a papucs!!meg is nézlek Meskán is :)
    itt a blogom címe ha esetleg érdekel : http://torteij88.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Hú, eszméletlen jók az ötleteid, el is kezdem visszafele olvasgatni a blogodat! :)
    Fel is iratkoztam hozzád, ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés