2012. július 30., hétfő

Művészetek Völgye, juhé! :)

aki ismer, tudja, h gimisként évekig kötelező nyári gyakorlat volt, így nekem Kapolcs teljesen mást jelent, mint egy átlag embernek. és persze rengeteg emlék, élmény köt az ottani településekhez, hiszen majdnem 3 hétig sátortáboroztunk ott.

akkor még eszembe se jutott volna, h egyszer az én portékáimat is árulni fogják valahol, sőt ugye nem is hittem, h lesznek nekem valaha is hendméd dolgaim. és idén megtörtént a csoda! :)
Dóri barátnőm expasija, Szabolcs standján többek között az én karkötőim és fülbevalóim is megtalálhatóak. Mellékelek néhány képet bizonyítékul! ;)

1. adag karkötőről csoportkép, még otthon
1. adag fülbevaló
vasárnap óta Dóri is lent időzik, lelkesen árul is meg kattintott is jó pár fotót, küldött is nekem, anyai szívem pedig repes! :)
Kapolcsi pózolás :)
Eső elleni védelem :)
A napokban még igyekszem mutogatni, de most sajnos szaladnom kell tova. További napsütéses hétfőt nektek! ;)

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok neked!!Biztos jó érzés!!!A lkartkötők közül elfogadnák vagy 3at és a katicás akármi a 2. képen az is rohadt jól néz ki!!!sok sikert a továbbiakban is!!!

    VálaszTörlés
  2. gratu :)) milyen cukin pózolnak ;)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm lányok, aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés