2012. július 31., kedd

...remélem nem nyal vissza

számomra ez annyira fagyis, h nem keresztelhettem el másként. tegnap született és már Meskán várja új gazdáját. nem kérdés, h nekem is lesz egy ilyenem. :)
fagylalt, az új szívemcsücske
juhééé. maximum 2 percet töltött fent meskán és már e blogbejegyzés elküldése előtt gazdára lelt. örülés van, legszívesebben nonstop fűznék, ha nem lenne oly fárasztó és szem gúvasztó. és 24 órában természetes napfény lenne, mert én akkor szeretek -így akkor csinálom. :)

3 megjegyzés:

  1. szia!!húú de jól néz ki!!meg is nézem a Meskán!!

    VálaszTörlés
  2. de jó lett, a barátnőm is szokott hasonlókat csinálni, úgyhogy nekem is van hasonlóm :)
    ha van kedved nézz be hozzám, múltkor én is karkötőt csináltam:

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok!
    Rose, belesek valamikor hozzád is alaposabban, csak egy kis szabadidőm legyen! ;)

    VálaszTörlés