2012. augusztus 31., péntek

DIY Challenge #6, utolsó kör én pedig szánom-bánom...

de csúszok a bemutatással hétfőig. Saját hibámból. az ötlet a kezdetektől fogva meg volt, a DIY ruha prodzsektkor ez volt a másik potenciális jelölt, csak "nem mertem neki állni". Semmi extra, de mégis baromi jó ötlet szerintem. A mostani sztorihoz hozzátartozik, azt hittem, h varrónő nagymamámtól biztos ehhez szükséges kellékeket is örököltem, apukám szerda reggel rá is állítottam a keresésre, de csak ma délután közölte, h nem talált ilyet. Én pedig konstatáltam, h oké, akkor röltexbe kell menni, ám kb, azonnal törlődött is az agyamból a mai nagy rohangálásban a varrós boltba menetelt és igazéból ezt a mai posztot is. 10 perce értem haza, most eszméltem. Röstellem. :(

És nagyon remélem, h pár nap múlva visszanéztek! ;) 

Addig is lessétek meg a többiek munkáját:



Köszönöm az érdeklődést, szép hétvégét mindenkinek! 

1 megjegyzés: